FATAL ERROR
Hlavní prioritou projektu bylo zaměření na jednoduchost ovládání, přímočarost a herní soutěživost obohacenou moderní elektronickou hudbou se stylovou grafikou. Postupem času jsem se dopracoval k chaosu a barevným úletům tehdejší doby. To už byl jen krůček k názvu Fatal Error. V překladu to znamená Fatální chyba nebo Osudný omyl. Tedy doufám, že tento projekt nebyla fatální chyba. Název evokuje „Arcade hry“ s moderním pojetím šíleností, doplněného o myšlenku totálního zhroucení, nelogičnosti a „složitosti“ designu. Průběžně jsem došel ke dvěma různým směrům.
Jeden směr vznikl z názvu hry. Snažil jsem se držet v tomto duchu: zhroucení, chyby, blikající barvy, posunutí a chyby v textu, ničení a anarchie designu, hlavně v programování. Druhým směrem, kterým jsem se ubíral, byl opak „Error“ stylu. Šel jsem na to opačně, ale současně jsem ponechal retro styl. Je to tak trochu dnes moderní i populární minimalismus. Má snaha byla ubrat co nejvíce detailů a vše přepracovat do čtverců a rovných čistých čar. Připomíná mi to moje oblíbené umění Pixel Art. Umělci tohoto umění se snaží ze starších 2D her a 8-bitové grafiky vytáhnout různé motivy. Tímto stylem jsem procházel a tím prezentoval svoji práci. - Zing.cz
Vertikalní sci-fi střílečka s prvky top-down. Hudební podtext DnB s Dubstepem. Kompletně dokončena v květnu roku 2012.
Průzkumná loď 2R5N byla vyslána na svoji pátou experimentální misi... V oblasti SETAQ 32 byl zachycen slabý signál ztroskotaného přepravního křižníku typu Vonen. SETAQ 32 není prozkoumán a je daleko od centrálního systému ovládaného lidmy. Pilotka Lamesa se snaží zjistit, kde je křižník a co zač jsou anomálie kolem naší soustavy.
Autor v žádném případě nenese zodpovědnost za jakékoli škody a zdravotní
potíže způsobené používáním tohoto softwaru.